Rowenta Elite CV331 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Elite CV331 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LucT 07-11-2020

Krachtige reisföhn

Geschreven voor: Rowenta Elite CV331

De föhn heeft een mooi compact formaat en ligt goed in de hand, is makkelijk in- en uitklapbaar en heeft een lang snoer, dat is prettig. Het geluid heeft een aanvaardbaar niveau. Voor een reisföhn is het een krachtige uitvoering. De 2 combinaties van snelheid en temperatuur is even wennen, maar vind ik toch wel handig. Bij de eerste stand wordt de lucht iets verwarmd en is de snelheid vrij laag, in de tweede stand is de lucht bijna heet en is het blazen veel sterker en dit werkt met 1 knop en dat vind ik heel handig. Ik heb halflang haar en dat droogt met deze föhn lekker snel. Het omschakelen van hoger naar lager voltage lijkt handig, maar heb ik niet geprobeerd. Voor de prijs een prima product. Mijn oordeel: zeer tevreden over de prestaties en uitvoering!

Pluspunten

• Lang snoer
  • 2 Snelheids/temperatuurinstellingen
  • Makkelijk mee te nemen
  • Handig formaat
  • 2 Voltages

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing op onhandig groot formaat

Heidie76 07-11-2020

Handige föhn

Geschreven voor: Rowenta Elite CV331

Handige föhn omdat je hem in kunt klappen en zo weinig ruimte in neemt. Eerste keer was het wel even zoeken of je ergens iets in moest drukken om hem te openen. En maakte geluid bij het openen. Handig dat je twee verschillende voltage's kunt zetten zodat je hem ook op vakantie kunt gebruiken. Mijn korte haar was snel droog en makkelijk in model te brengen

Pluspunten

• korte droogtijd
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Lawaai met eerste keer openen